Obsługa Klienta linii lotniczych
 
Armatis Polska Sp. z o.o.
Poznaj Armatis!
Jesteśmy jednym z liderów w zarządzaniu relacjami z klientem. Nasz zespół to grupa zaangażowanych i profesjonalnych konsultantów pracujących w wielu językach. Wspieramy klientów w wielu krajach Europy!
Poszukujemy kontaktowych osób które nie boją się wyzwań. Praca z nami stanowi świetną okazję do szlifowania swoich umiejętności językowych w praktyce. Jeśli dołączysz do naszego teamu codziennie będziesz miał kontakt z pasażerami, którzy potrzebują Twojego wsparcia!
Znasz język? Szukasz komfortowego i pozytywnego miejsca pracy? Zależy Ci na dobrym wynagrodzeniu? Jeśli tak – nie masz na co czekać! Wyślij CV, a nasz rekruter przedstawi Ci szczegóły oferty i odpowie na wszystkie pytania.
Dołącz do nas! Czekamy właśnie na Ciebie!
Szkolenie i praca w biurze w Gdańsku.
Możliwa praca na wakacje! (na minimum 2 miesiące!)
Nasze wymagania:
- 
		Znajomość języka angielskiego min. na poziomie B2 
- 
		Znajomość języka polskiego w stopniu komunikatywnym (szkolenie w języku polskim) 
- 
		Obsługa komputera, sprawne pisanie na klawiaturze 
- 
		Dyspozycyjność min. 120 godzin w miesiącu 
- 
		Komunikatywność 
Co zyskujesz pracując z nami?
- 
		Atrakcyjną gwarantowaną stawkę godzinową oraz dodatki 
- 
		Płatne szkolenie w pełni przygotowujące do pracy 
- 
		Elastyczny czas pracy w godzinach 7:00 -21:00 oraz w weekendy 
- 
		Wsparcie merytoryczne lidera na każdym etapie współpracy oraz coachingi podnoszące umiejętności 
- 
		Pracę w firmie, która znalazła się na liście Forbes TOP 300 najlepszych pracodawców 2022 roku 
- 
		Możliwość awansu w strukturze firmy 
- 
		Popularny w Gdańsku płatny program poleceń- do 1500 zł dodatkowej gotówki 
- 
		Dofinansowanie do Karty Multisport 
- 
		Pracę w nowoczesnym biurze w Gdańsku 
Jakie zadania na Ciebie czekają?
- 
		Obsługa czatów internetowych w języku angielskim 
- 
		Obsługa mailowych zgłoszeń reklamacyjnych 
- 
		Odbieranie połączeń przychodzących od pasażerów 
- 
		Udzielanie informacji odnośnie przewozu bagaży, zmiany terminów lotów, zamawiania nowych biletów 
- 
		Obsługa programów i aplikacji 
Aby wziąć udział w procesie rekrutacji - wyślij do nas swoje CV!
Proszę o załączenie do przesłanych dokumentów aplikacyjnych następującej treści:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Armatis Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy, ul. Cybernetyki 9, 02-677 Warszawa danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych w celu realizacji obecnej procedury naboru. Podanie danych jest dobrowolne, jednakże konieczne, by dokonać naboru.
Jeśli chce Pan/Pani abyśmy zachowali dane osobowe na potrzeby innych procesów rekrutacyjnych proszę o dodanie w dokumentach aplikacyjnych treści:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Armatis Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy, ul. Cybernetyki 9, 02-677 Warszawa, danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych w celu realizacji przyszłych naborów. Podanie danych jest dobrowolne, jednakże konieczne, byśmy mogli przetwarzać Pani/Pana dane również w przyszłych rekrutacjach/naborach.
Klikając w przycisk "Wyślij" lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do Armatis, zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.
Obowiązek informacyjny: emploi.armatis.com/pl/obowiazek-informacyjny/
Link do ogłoszenia: Obsługa Klienta linii lotniczych
	Zainteresowało Cię to ogłoszenie?
	Z Biurem Karier Studenckich przygotujesz swoje dokumenty aplikacyjne oraz przygotujesz się do rozmowy rekrutacyjnej.
	UMÓW SIĘ NA SPOTKANIE

